ΑΛΜΠΕΡΤΟ ΜΠΟΤΙΑ
ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣΟ Αλμπέρτο Μποτία αγωνίστηκε στην Κηφισιά από το 2023 έως το 2026, όντας εκ των αρχηγών της ομάδας σε αυτό το διάστημα. Το καλοκαίρι του 2026 πήρε την απόφαση να κρεμάσει τα παπούτσια του και να ξεκινήσει καριέρα ως Τεχνικός Διευθυντής, αναλαμβάνοντας τη θέση στην ΠΑΕ Κηφισιά.
Κατά τη διάρκεια των τριών ετών που υπηρέτησε τον σύλλογο ως ποδοσφαιριστής, αποτέλεσε παράδειγμα προς μίμηση για όλους, εντός κι εκτός των αποδυτηρίων.
Με τον χαρακτήρα, το ήθος, την ακεραιότητα και την αφοσίωσή του, κέρδισε τον σεβασμό των συμπαικτών, των προπονητών, της διοίκησης και των φιλάθλων, αποτελώντας σημείο αναφοράς τόσο εντός όσο και εκτός αγωνιστικών χώρων.

